Dark Bleach
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Dark Bleach

Darkness of the soul....
 
ИндексТърсенеПоследни снимкиРегистрирайте сеВход

 

 Умения на Шинигамитата

Go down 
АвторСъобщение
Такеда Икава
Admin
Такеда Икава


Брой мнения : 77
Join date : 07.02.2008

Умения на Шинигамитата Empty
ПисанеЗаглавие: Умения на Шинигамитата   Умения на Шинигамитата EmptyЧет Фев 07, 2008 9:18 am

Преди да рачитат на своите умения шинигамитата разчитат на своето занпакто.Това е доказано.Но не всички са достойни да добият връзката Ши-Каи със своята душа и това също е доказано.
Системно за да може играчът да добие Ши-Каи той трябва да заплати с 50 опит,при което автоматично придобива едно от уменията на занпактото си на първо ниво.От там нататък той може да развива тези умения да се превърне в една от водещите фигури в обществото на душите.Но за да направи това той ще трябва да достигне връхната точка на едно шинигами,а именно Бан-Каи.Само най-надарените достигат това ниво и постигането на тази финална права вписва всеки в историята на Обществото.Системно за да достигне това ниво,героят трябва да е развил поне 2 от уменията на занпактото си на 3 и да заплати 150 Опит за да отключи своя уникален Бан-Каи.Първото отразява знанието на героя за собствената си душа и опознаването на духа на меча си,а второто посотянните опити на волята му да достигне възвишението.Ще забележите,че Бан-Каи не е описан никъде системно--това е защото носителите на Бан-Каи са носители на една масивна сила с невероятно мощни ефекти и решихме за сега да не разкриваме точно какви са тези сили.Не се безпокойте-в момента,в който някой от играчите достигне Бан-Каи ще разкрием пълните му сопособности и ще ги впишем тук.

Сега ще последва едно подробно описание на различните Умения на занпактотата и пинигамитата изобщо.

-Специални Умения според типа занпакто:
Те се делят на 5 части--по 1 за 4-те елемента и една категория наречена ''специален",която общо взето побира всичко останало.
Ако изберете някой от елементалните типове ще можете да използвате специалното умение на този тип занпакто,както и в графата ''основно умение'' да изберете едно от 4-те умения.Ще забележите,че едно от тях може да се изибра,само ако сте от 4-ти отряд и за това то няма да бъде описано системно тук.
Специалните типове са различно нещо.Както вече разбрахте ще можете да измислите едно свое собствено умение ако изберете от елементалните типове.Специалните занпактота са такива чисто и просто защото не се вписват в нито една от възможните категории.За да отразява това решихме носителите на специални занпактота да измислят и трите си умения.Те няма да могат да използват никое от елементалните умения и да изберат от основните("Специална Форма" е изключение--виж описанието),но за сметка на това ще могат да имат по-разнообразни ефекти.

От тук нататък следва описание на различните умения,които са носени от Шинигамитата

Огнена Аура-Огнената аура е умението на всички огнени типове занпактота.Огънят винаги се е считал за нещо унищожителни и едва ли е голяма изненада,че този тип е най-силният атакуващ.Огнената аура е едно умение,което винаги е ужасяващо за виждане и още по-ужасяващо да се изправиш срещу него.Най-силният известен атакуващ и огнен тип занпакто е на генерал Ямамото и той носи с пълна сила ужасът,който могат да донесат огнените типове.

Системно огнената аура прибавя щети към общите,а на 4-то и 5-то ниво носи и допълнителен ефект
Цена:3 Рейатсу на Ход
1-во Ниво- +5 към общите щети
2--- +10
3--- +15
4--- +20 На това ниво при успешен удар противникът се подпалва с огън,който не може да бъде изгасен,който причинява само щетите нанесени от самото занпакто(т.е. 20 на 4-то ниво) като се поглежда сравняването на Рейатсутата,когато е бил нанесен ударът и съответно се прибавя или изважда разликата.
5--- +25 Цената става 1 рейатсу на ход,а ефектът от 4-ти ниво продължава два хода вместо един.Освен това към тези горящи щети се прибавя Вътрешна Сила.



Земно Тяло-Земният елемент винаги е бил свързван с непоколебимост твърдост.Шинигамитата с този тип занпакто мога да подобряват временно един от физическите си показатели превръщайки ги в трудни противници.

Системно Земно Тяло позволява на играчът да подобри един от физическите си показатели с нивото на умението,а на 5-то ниво прибавя към втори показател по избор 3 точки.
Цена:2 Рейатсу,като промяната важи за една цяла сцена.


Въздушна Вълна-Въздушните Занпактота са свързани с бързина и отнесеност на характера.
Умението Въздушна Вълна позеолява на шинигамито като създаде въздушна вълна и я запрати по противника си да го отблъсне с ниво*3 метра и да му причини сравнително леки щети,които подлежат на промяна при сравняването на рейатсутата:
1- 5 щети
2- 10
3-15
4-20
5-20 На това ниво вихрушката създадена от това умение се насища с Душевни Частици и позволява на героя да развали ефекта на друго специално умение по нужда,като Въздушната Вълна се третира като 40 щети(виж "Сблъсък на Специални Ефекти")
Цена:2 Рейатсу на използване


Вътрешен Извор-Водният елемент винаги е бил свързван с вътрешен и мир и спокойствие.Носителите на този тип занпакто скоро разбират,че отва е повече от мит и им позволява при нижда да се влеят в един мистичен поток от рейатсу и да възстановят душевните си сили при нужда.

Системно Вътрешен извор позволява на героя да се влее в поток от душевни частици ида ги побере в себе си възстановявайки Рейатсу както следва:
1-во ниво:2 Рейатсу
2-- 4
3-- 6
4-- 9
5-- 12 Рейатсу
Цена:1 Рейатсу


Основни Умения на занпактотата:
Освен тези на своят елемент,елементалните типове занпактота имат свойството да придобиват едно от няколко сходни умения.

Енергийна Вълна:Енергийната Вълна е едното много широко разпространено сред различните занпактота умение.Зареждайки рейатсуто си героят изстрелва една изключително мощна вълна от енергия към противника си(Пример:Гатсуга Теншоу) причинявайки му огромни щети.
Цена:5 Рейатсу на активация
1-во Ниво:5 щети
2--- 10 щети
3---15 Щети
4---25
5---40
Към щетите на всички нива се прибавя Вътрешна Сила умножена по 2

Енергиен Щит:Енергийният Щит позволява на рейатсуто на героя да изригне по такъв начин,че да се преобрази като щит,който да отрази щетите от друго физическо специално умение(Енергийна Вълна например).Няма ефект при нормални атаки
Цена:3 Рейатсу на ползване

1-ви Ниво--предпазва от 10 Щети
2---20
3---30
4---40
5---50

Специална Форма:Специалната Форма на Занпактото позволява атаки с по-големи щети заради странната му форма и неспособността на противника да се справи с нея.
Прогресията показва свикването на героя с необичайната форма.
Допълнително може да бъде комбинирано с едно от уменията на специалните занпакта ако то е с физически ефект и е от малкото начини да причини автоматично успешна атака (Пример:Сенбонзакура)

Цена:Пасивно


Учението на 4-ти отряд:Учението на 4-ти отряд за повечето е само слух,а самите представители на отряда не проговарят за него пред останалите,така че няма нищо официално за него.И все пак продължават слуховете за ужасяващо ефективните възможности на малкото бойци в отряда.

Системно ще бъде описано в отдела на 4-ти отряд.


Основни Умения на Шинигамитата:

Шунпо:Не мисля,че иска особено обяснение.Има два еквивалента наречени Сонидо и Хиренкяку,които са съответно на Аранкарите и на Куинситата.Имайте предвид,че има малки разлики в уменията,така че следете внимателно подчертания текст.
Цена:1 Рейатсу всеки път
Има 5 нива.Може да бъде използвано за атака като прибавя по 5 щети на ниво към нормалните(отразява системно изненадата на противника).При защита може да бъде използвано да избегне специални умения с ниво по-ниско от това на шунпото.


КИДОУ СИСТЕМА!
Кидоутата се делят на 2 част:Защитни и Атакуващи,но поради липса на повече информация за съществуващите решихме да ги направим в една категория.

Кидоутата по номерация се делят от 1 до 99,като имат различни по труност категории.Една от основите за използване на Кидоу е показателят "Манипулация на Душевни Частици"(М.Д.Ч.) и за по-високите нива има съответно по-високи изисквания.Таблицата е както следва:

ОТ 1до20 І 21до40 І 41до60 І 61до80 І 81до99
М.Д.Ч: 50% от номера на кидоуто + 5
Опит: 5 І 10 І 15 І 25 І 35
Рейатсу: 1 І 2 І 3 І 4 І 5

Графата Опит показва колко опит се иска за да се научи всяко едно Кидоу в дадената номерация.
Графата Рейатсу показва нужното за активация Рейатсу.

Зареждането на едно кидоу се прилага чрез рецитация на молитви и отнема един цял ход в битка,през което време героят не може а прави нищо освен да се движи. По желание играчът може да реши да пропусне рецитацията,като за активиране на кидоуто изискването за М.Д.Ч. се покачва с 10,а щетите се намалят с 10.

При използване на атакуващи кидоута системата е както следва:
Щети=50 % от номера на Кидоуто+Душевен Контрол -Душевен Контрол+Вътрешна Сила на противника.

Защитните Кидоута,които обездвижват противника или друг ефект използват следната система:
Успех(ако номерът е положителен)=50% от Номера на кидоуто - Душевен Контрол на противника + Вътрешна Сила на противника.
Всички Кидоута за обездвижване стоят 1 Рунд на степен на номерацията(1до20 стои един рунд,21до40 стои два и т.н.)

ЗАБЕЛЕЖКА!
Кидоутата все още трябва да уцелят,това че сме описали по-горе правилата за ''успех'' и ''щети'' не значи,че автоматично успяват в атаката си.

Лист с Кидоута:
ЗАБЕЛЕЖКА!Този лист ще подлежи на промяна колкото повече информация ни бъде разкрита.Освен това ще позволим на играчите в отделна тема да съставят и свои кидоута,които да бъдат включени в листа тук.

#1 Sai (Връзва ръцете на целта зад гърба им)
#2 Sho (Отблъсква целта от извършителя)
#3
#4 Byakurai (Изстрелва концентрирана светкавица от пръста на шинигамито)
#5 Haiwana (Енергийно въже връзва ръцете на целта)
#6
#7
#8
#9 Geki (Обгръща целта с червена светлина и ги парализира напълно)
#10
#11
#12
#13
#14
#15
#16
#17
#18
#19
#20
#21
#22
#23
#24
#25
#26
#27
#28
#29
#30
#31 Shakkaho (Изстрелва топка от червена енергия към целта)
#32Hakufuku - Шинигамито може да унищожи всичко в опредлен радиус от себе си.
#33 Sokatsui (Изстрел от синя енергия към целта, подобно на #31 но с по-голям обсег и с по-голяма сила)
#34
#35
#36
#37
#38
#39
#40
#41
#42
#43
#44
#45
#46
#47
#48
#49
#50
#51
#52
#53
#54 Haien (Изстрел от лилава енергия, която изпарява целта при допир)
#55Kyomon - Създава подобна на стъкло бариера, която е трудна да се унищожи отвън... но лесна за счупване отвътре.
#56
#57
#58 Kakushitsujaku (С това кидоу, може да бъде проследена всяка сила, върху която се концентрира шинигамито)
#59
#60
#61 Rikujokoro (Призовават се 6 тънки, но широки въжета, които се забиват в коремната част на целта и ги държат неподвижни)
#62
#63 Raikoho (Огромна жълта вълна от енергия към целта)
#64
#65
#66
#67
#68
#69
#70
#71
#72
#73 Soren Soikatsui (двойна версия на #33)
#74
#75 Gochutekkan (Призовава 5 изключително високи и дебели стълба които придържат целта на земята)
#76 Hanki - Тази техника може да спре опонента да използва кидоу, като ги удря с точно обратна по сила енергия.
#77 Tenteikura (С това кидоу може да се предаде съобщение до всеки в Обществото на Душите)
#78
#79
#80
#81 Danku (Призовава енергийна бариера във формата на правоъгълник)
#82
#83
#84
#85
#86
#87
#88
#89
#90 Kurohitsugi (Образува кутия от черна енергия около целта, която след това е пронизана от многобройни "копия". Те промушват целта отглава до пети)
#91
#92
#93
#94
#95
#96
#97
#98
#99 Kin [1/2] Завързва ръцете на целта със материя от душевни частици и железни лъчи.
#99 Bankin [2/2] Това кидоу покрива целта от глава до пети с душевни частици (първа песен), забива в тях многобройни метални остриета (втора песен) и тогава ги размазва с огромен метален куб.

ВАЖНО!!!!!
Специалности:Всяко шинигами може да се специализира в дадено кидо и да увеличи многократно действието му с голямо майсторство.
Системно специализациите в различни кидоута струват по 15 Опит като могат да се взимат максимум 3 специалности за всяко кидоу.Ефектът е,че номерът на кидоу със специализация се третира като с 10 повече за целите на щети,защитни ефекти и обездвижващи ефекти.Изискванията за използване на кидоута не се променят.Всяка допълнителна специалност дава още по 10 към номера на кидоуто.
Например Бякурай е номер 4,но с 3 специалности се превръща в 34.


Общи Умения:
Бойно Майсторство:Бойното майсторство е чисто и просто наименованието си-това колко добър е персонажът ви в битка.Има 10 нива,увеличава щетите с както следва:
1 до 5 +3 на ниво
6 до 10 +6 на ниво
На всяко второ ниво се получава по +3 инициатива.

Рейатсу Левитиране:Умението на всички същества със сравнително високо Рейатсу да левитират и да се бият във въздуха.Изисква Общото Рейатсу на персонажа да е поне 20,струва по 1 Рейатсу на ход.

Рейатсу Налягане:Умението на Капитани и други същества с много високо ниво на Рейатсу да смразяват кръвта на противниците си и да им причиняват психически щети заради напрежението върху ума им,което им причинява.
Става единствено по желание и само ако прилагащият го има поне с 15 повече рейатсу от жертвата си.
Системният ефект е,че разликата между рейатсутата(поне 15) се използва като автоматична щета,а жертвата през това време може да действа като нормално,но докато е в присъствието на съществото,от което получава щета и то продължава да изригва своето рейатсу,тя продължава да понася щети.
Цена:1 Рейатсу на ход
Върнете се в началото Go down
 
Умения на Шинигамитата
Върнете се в началото 
Страница 1 от 1
 Similar topics
-

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Dark Bleach :: Step into the darkness :: Обществото На Душите-
Идете на: